piątek, 12 kwietnia 2013

Przepraszam , że ..





I'm sorry that .....

I'm sorry that I live
I'm sorry that I try be myself
I'm sorry that I don't painted every morning
I'm sorry that I don't paint every morning
I'm sorry that I don't wear 10 centimeters shoes
I'm sorry that I have bigger problems than a bad hair arranged
I'm sorry that I don't dress up as 10 times a day
I'm sorry that I don't like to wear short skirts
I'm sorry that every week I don't have another boyfriend
I'm sorry that I don't drink and don't smoke
I'm sorry that I don't live without music
I'm sorry that I have my moods
I'm sorry that I prefer stroll than party
I'm sorry that I'm distant dreamer
I'm sorry that I live in my own world
I'm sorry that I don't always smile
I'm sorry that I dream of Paris
I'm sorry that I like to be romantic
I'm sorry that I strive for the objective
I'm sorry that I often think about the blue tonsils
I'm sorry that sometimes I have bad days
I'm sorry that I don't say much
I'm sorry that I have a million thoughts per second
I'm sorry that I'm not like everybody else ! 
I'm sorry that I consider you as a friend
I'm sorry that I love your eyes
I'm sorry that I like to spend time with you
I'm sorry that I often think about you
I'm sorry that I dream about you every night
I'm sorry that I fell in love with you ! <3





Przepraszam ,że .....

Przepraszam ,że żyję 
Przepraszam ,że próbuje być sobą
Przepraszam ,że nie maluję się co rana
Przepraszam ,że nie noszę 10 centymetrowych butów 
Przepraszam ,że mam większe problemy niż źle ułożone włosy
Przepraszam ,że nie przebieram się 10 razy dziennie
Przepraszam ,że nie lubię nosić krótkich spódniczek
Przepraszam ,że co tydzień nie mam innego chłopaka
Przepraszam ,że nie piję i nie palę
Przepraszam ,że nie potrafię żyć bez muzyki
Przepraszam ,że mam swoje humorki
Przepraszam ,że wolę spacery niż imprezy 
Przepraszam ,że jestem marzycielką
Przepraszam ,że żyję w własnym świecie
Przepraszam ,że nie zawsze się uśmiecham 
Przepraszam ,że marzę o Paryżu
Przepraszam ,że lubię być romantyczna 
Przepraszam ,że dążę do wyznaczonego celu
Przepraszam ,że często myślę o niebieskich migdałkach 
Przepraszam ,że czasami mam gorsze dni 
Przepraszam ,że dużo nie mówię 
Przepraszam ,że mam milion myśli na sekundę
Przepraszam ,że nie jestem taka jak wszyscy ! 
Przepraszam ,że uważam Cię za przyjaciela
Przepraszam ,że uwielbiam twoje oczy
Przepraszam ,że lubię spędzać z Tobą czas 
Przepraszam ,że często myślę o Tobie 
Przepraszam ,że śnię o Tobie co noc 
Przepraszam ,że się w Tobie zakochałam ! <3



                    / Jessie @AllocationDream 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz