sobota, 13 kwietnia 2013

Be happy to life.

Gdzieś kiedyś przeczytałam, że jeśli człowiek odchodzi na tamten świat to znaczy, ze jest na to gotowy. 

Po stracie kogoś pełnego uśmiechu, zabawnego, pełnego energii do życia i zawsze pozytywnego zadałam sobie pytanie: " Dlaczego ludzie, którzy powinni ze mną tutaj na tym świecie być odchodzą ?"

Każdy z nas ma na to swoją odpowiedź. 
-Moją jest- ciesz się każdą chwilą, bo życie płata figle i może zrobić to nawet tobie!

To nawet nie jest odpowiedź, ale ja po prostu tak uważam.  Spoglądam na ten świat z nadzieją, że zdążę spełnić wszystkie marzenia, odwiedzić wszystkie miejsca, które chcę zwiedzić, zrobić wszystko co mam w planach, ale nawet nie wiem, czy zdążę wymarzyć sobie coś nowego. Życie jest jedna wielką zagadką, której nikt nie potrafi rozwiązać. Nawet ja czy ty nie jesteśmy w stanie znaleźć prawidłowej odpowiedzi. 

#BeYourself
#Believe
#DreamsCameTrue
#LoveYourLife
#Don'tChangeIt



_____warte wysluchania_____

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz