czwartek, 1 sierpnia 2013

Przeczytaj :)

Dobra słuchajcie . To nie będzie kolejny imagin , imagif czy jeszcze co innego . Po tym co zobaczyłam serio popłakałam się . 

Chcę mi się płakać jak na to patrzę .Najpierw był Liam ,teraz Zayn , kto będzie kolejny ?! Mam już tego wszystkiego dość . Jak można być taką świnią.Nie wiń go za jego religię .Równie dobrze Ty mogłbyś być muzułmaninem.On też ma uczucia .Cholera jasna to tylko człowiek .Wiesz jak konkret to konkret ja nie wyzywam twoich idoli , bo wiesz szanuje muzykę począwszy na metalu kończąc na rapie . Jestem Directioner i nie mogę patrzeć jak mój idole cierpi wiesz mi to jest okropne uczucie .Nienawidź ich, ale proszę Cie nie ukazuj tego publicznie , albo jak juz chcesz podaj mi argumenty , bo Ty pewnie powiesz że "Ich muzyka nie jest prawidziwa , to jedna wielka komechra , pisana dla pieniędzy"Naprawdę ? Tylko o to Ci chodzi że oni nie klną do mikrofonu i wiedzą jak zachować się w stosunku do kobiet?
Little Things", napisane przez przyjaciela chłopców, Eda Sheerana. Pamiętam jak czekałam na tą piosenkę. Byłam wtedy w szkole i za wszelką cenę próbowałam odtworzyć ją na telefonie. Gdy się w końcu udało, miałam łzy w oczach. Nie obchodziło mnie to czy ktoś patrzy. Słowa nie opiszą tego co czułam w tamtym momencie. Jak każda dziewczyna mam kompleksy, ale dzięki "Little Things" spojrzałam na nie z innej strony. To właśnie dzięki tym "rzeczą", których w sobie tak bardzo nie lubię, jestem wyjątkowa.

Okej ,chodźmy dalej .Hejtujesz One Direction , bo tak naprawdę uważasz ,że mają fanów głęboko gdzieś .W takim razie zobacz te zdjęcia .Dodam niektóre.



 

I Co dalej tak sądzisz ? Popatrz na nich ? Każdy z nich  ma większe serce niż wszyscy hejterzy razem wzięci .Są to zdjęcia z Ghany (Afryka) spotkali się tam z dziećmi , widzieli jak dzieci cierpią i jak blisko są śmierci .Spójrz na zdjęcie Niall'a, płacze i nie udaje . Co głupio Ci teraz jak to czytasz tak ? Naprawdę myślisz że potrafili by udawać w takiej sytuacji ?  Ja wiem Ty masz to daleko w dupie i nie obchodzą Cie jakiś dzieci czy chociaż to że oni płaczą , ale wiedz że jak Ty robisz krzwydę naszym idolą , robisz krzywdę nam directionerką .
Zobacz to nagranie https://www.youtube.com/watch?v=o_stejZnhZ4 . Tamtejsze dzieci śpiewją "One Thing"oraz "Stand Up" Zobacz ile radości im to sprawia .Ale dla Ciebie to wciąż muzyka pusta i bezsensu .Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy ile radości dali tym dzieciaką ,których większośc rodziców nie żyje .Zwykła gra w piłkę czy oglądanie tatuży chłopców wywołała na ich twarzach wielkie uśmiechy.Chłopcy sprawili że mogli zapomnieć chociaż na chwile o głodzie i biedzie .Zrobili to bezinteresownie , nie mieli w tym ŻADNEGO celu.Ale dla Ciebie to wciąz banda "pedałów.Wiesz co ? Pedał to Ty masz w rowerze ,a jeśli któryś z nich jest homoseksualny lub Bi ,to nie jest to powód do nienawiści . "Love is equel" Nigdy nie wiesz co Cię spotka w życiu . Może Twój brat/siostra albo w przyszłości dziecko będzie miało inną orientację , może nawet Ty uświadomisz sobie kiedyś że kochasz osobę płci takiej samej jak twoja . I co wtedy ? Pomyśl o tym .Twierdzisz, że One Direction robi wszystko dla pieniędzy. Mylisz się. Ich  singiel, czyli cover do piosenki "One Way or Another" został nagrany dla Red Nose Day. Wszystkie pieniądze ze sprzedaży singla zostały przekazane na cele charytatywne. Koszty nagrania videa do piosenki zostały pokryte przez 1D. Zdziwiony? Możliwe. A teraz pytanie: co Ty zrobiłeś aby komuś pomóc? 
"One Direction nic nie osiągnęli!" - to kolejny argument przeciwko 1D. Naprawdę tak uważasz? Mimo że zajęli trzecie miejsce w xFactorze, Simon Cowell postanowił podpisać z nimi kontrakt i nagrali płytę. Kontrakt jest nagrodą tylko dla zwycięzcy, wiesz? Poza tym liczne nagrody: Brit, Bambi, BBC Radio 1, MTV Music Awards, MTV Video Music Awards, NRJ Music Awards, People's Choice Awards, Teen Choice Awards, wiele rekordów... A to nie wszystko! Poza tym występ na zamnknięciu Igrzysk Olimpijskich, występ przed królową czy też na MSG. To jest to Twoje "nic"? Oni są w show-biznesie dopiero dwa lata, osięgnęli naprawdę dużo, a całe życie wiąż przed nimi. 
Dzięki za uwagę moze to Cię czegoś nauczy . /Jenny 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz