sobota, 2 marca 2013

Hazza 69

Harry : Podczas trwania występu to był mój słaby punkt...Wyszukałem w telefonie ...Wpisałem Twitter'a i zobaczyłem "Harry to sku****l" i przeczytałem ... Bardzo dużo komentarzy...

Niall: Harry jest jednym z tych ludzi , którzy nie lubią czytać o sobie, o tym co ludzie o nim piszą .... I wszedł na Twitter'a , gdziekolwiek wszedł tamtego wieczoru , dużo ludzi o nim pisało . Rzeczy , które ludzie o nim pisały były po prostu obrzydliwe...Nikt nie chciałby przeczytać czegoś takiego o sobie ... Nie zależnie od tego kim oni są .

Harry: Jeśli troje ludzi mówi "Jesteś niesamowity" nie myślisz o tym dlaczego mówią , że jesteś niesamowity , bo mówią tak , bo są fanami . Ale jeśli jedna mówi, że mnie nienawidzi . Dlaczego mnie nienawidzisz ? Co ja takiego zrobiłem ? Zniosę krytykę...Umiem ją znieść . Ale jeśli jest to po prostu "nie lubię Cię" , to chcę wiedzieć dlaczego mnie nie lubisz . Zawsze chciałem być jedną z tych osób , które nie przejmują się tym co inni o nich myślą ... Ale ja po prostu myślę że nie jestem. / Jenny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz