sobota, 2 marca 2013

Miłość - szczęśliwy koniec ;)

Jessie była szczęśliwą i miłą dziewczyną do czasu kiedy zakochała się w pewnym chłopaku . Pisali ze sobą , ale Justin nie miał pojęcia ja Jessie go kocha .
Pewnego dnia spotkała go w parku , on był trochę zszokowany . Gdy wróciła do domu Justin napisał sms'a :
-Gdy Cię ujrzałem zrozumiałem , że Cię naprawdę kocham .
Jessie nie wiedziała co ma odpisać , była w wielkim szoku . Po paru minutach odpisała :
- Ja kochałam Cię cały czas , ale czekałam na moment, w którym Ty po kochasz mnie .
-Czy będziemy razem ?
-Z wielką chęcią .
I tak pisali dzień w dzień . W końcu nadeszły wakacje . Jessie nie mogła się doczekać kiedy zobaczy się z Justinem . Widywali się prawie co dziennie , ale dziewczyna nie spodziewała się , że na jej drodze do szczęścia stanie inna osoba , czyli była dziewczyna Justina , która za wszelką cenę próbowała rozbić ich związek . Justin zakochał się w swojej byłej , ta obecna widząc jak stara się o inną , przestała wierzyć w siebie . Straciła wiarę w miłość . Uśmiech z twarzy znikł ,a oczy były zalane łzami . /Jenny 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz